DISFRESSES CREATIVES

07.02.2013 16:32

Què us pensàveu? Tot el que proposem és perquè ho fem, ho provem i ho valorem! I ens han sortit unes disfresses d'allò més originals i divertides, mireu mireu...

Qui no té un jersei a ratlles? I roba negre? No tens un antifaç, el pintes! I la bossa??  Afegeix el que et vingui de gust, "engomina" el cabell o posa't una mitja. Doneu-li a la imaginació!

    

Un casc de bici, unes enganxines o dibuixos, retalls de l'última manualitat i un mocador de la mare...

 

UN FANTÀSTIC LLADRE I UNA MOTERA QUE NO PERD DETALL, QUE US HA SEMBLAT??

US ANIMEU A COMPARTIR LES VOSTRES DISFRESSES AMB NOSALTRES?

 

Ho pots fer a:

La nostra comunitat de facebook: https://www.facebook.com/GiropekesGirona?fref=ts

El nostre correu electrònic: giropekes@gmail.com

Esperem les vostres aportacions!

 

AQUESTA VA SER LA NOSTRA INSPIRACIÓ:

Aquell vespre vaig notar tota amoïnada com unes mans fermes i fortes estiraven de mi traient-me del fons d’aquell fosc calaix. 

Després vaig veure la Mariona i en Lluís, que m’agafaven un de cada punta, m’estiraven i m’observaven amb cara de pocs amics però de cop es van mirar somrients tot exclamant a l’hora: aquesta tela vermella ens servirà!

Recordo que vaig pensar que alguna cosa volien fer amb mi encara que llavors no sabia el que era i estava ben intrigada. El cas és que em van rentar, eixugar i després van tallar i cosir fins que vaig acabar convertint-me en una fantàstica capa vermella per la disfressa d’en Pau, 

el més petit de la casa, que es disfressarà de Superman!

Avui estem fent la primera prova, la veritat és que he quedat fantàstica i estic molt contenta d’acompanyar a en Pau a la rua de Carnestoltes i que m’hagin donat vida, un altre cop, amb una segona oportunitat.